امروزه رقابت در بازار تجاری امری بدیهی است و شما برای رونق گرفتن در زمینه کاری خودتان نیاز یه فعالیت مستمر و چشمگیر در بازار رقابت دارید.
یکی از موارد موثر در این بخش طراحی بروشورهای زیبا و خلاقانه میباشد, که میتواند یک واسطه نیرومند برای دسترسی به مشتریان و جلب نظر آنها برای معرفی و فروش محصولات شما باشد.
در نتیجه بروشور یکی از ابزارهای موثر در امر بازاریابی میباشد.
بروشور یک کتاب کوچک صحافی نشده است که گاهی جلد کاغذی دارد و اطلاعاتی از معرفی محصولات و خدمات شرکت در آن موجود است.این اطلاعات ابزاری را ارائه میکند که خصوصیات کالاها و بخش های مختلف یک شرکت با آن بزرگنمایی میشود.
بر خلاف تصور عام که بروشور فیزیکی امروزه و در دوران دیجیتالی دیگر نمیتواند تاثیرگذار باشد, حقیقت درست عکس این قضیه است, زیرا قدرت و نیرومندی بروشور در خاصیت فیزیکی آن نهفته است. برای مثال زمانی که شما در یک نمایشگاه تجاری یا یک جلسه رسمی فروش هستید, میتوانید با ارائه بروشور شرکت خود به مشتریان به معرفی زمینه تخصصی خود بپردازید.
بروشور فیزیکی نمایی کلی از محصولات شما را برای مشتریان به عرصه نمایش میگذارد که به عنوان یک وسیله برای یادآوری از ویژگی های محصولات و خدمات در دسترس آنها می ماند و هر زمان با مطالعه چشمی آن اطلاعاتی از جزئیات محصولات با عکس ها, تصاویر, نمودارها, گراف ها, دیاگرام ها و نمودارهای رنگی قابل دسترسی میباشد.
طراحی خلاقانه بروشور میتواند تاثیری قدرتمند و ارتباطی مستقیم با مشتریان شما ایجاد نماید. یکی از ویژگی های مهم بروشور قابلیت تغییر ابعاد در هنگام ارائه و استفاده است, بر خلاف پوستر که این قابلیت کمتر به چشم می آید. در هنگام تولید بروشور این امکان وجود دارد که ابعاد آن 10در 20 سانتی متر باشد ولی هنگام استفاده از آن ممکن است این ابعاد به 60در 20 سانتی متر افزایش پیدا کند. این ویژگی به طراح اجازه میدهد که اطلاعات زیادی را بدون ایجاد ازدحام و بهم ریختگی در محصولات به مخاطب معرفی کند.

Comments

Popular posts from this blog

بروشور تبلیغاتی

پوستر و نقش آن در تبلیغات موثر

تابلو لایت باکس