بروشور تبلیغاتی
بروشور چیست؟ مجموعه اطلاعات خاص و کاربردی در مورد یک نوع محصول , فواید , نحوه مصرف, قیمت, رنگ های مختلف و ... معمولا در یک بروشور جمع آوری میشود که میتواند برای مصرف کننده مفید واقع شود. بروشورها دارای نکات و اطلاعاتی هستند که در هنگام انتخاب محصول برای مشتری یا در حین مصرف مفید واقع میشود. اندازه و سایز بروشورها متفاوتند و اندازه استانداردی برا آن ها وجود ندارد, یکی از انواع محبوب بروشورها, بروشور سه لتی آچار است. علت محبوبیت بروشورهای سه لتی آچار چیست؟ به علت اینکه بروشورهای سه لتی در پاکت های نامه جا میشوند میتوانند بعنوان یک ابزار اساسی در فروش و معرفی محصولات یک شرکت موثر باشند. طراحی بروشور سه لت یکی از رایج ترین شکل های طراحی است, مهمترین خصوصیت این نوع بروشور این است که فضای زیادی برای ارائه اطلاعات در آن وجود دارد و بعنوان یکی از راه های آگهی های تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار میگیرد. نکات اساسی درتهیه و نمای ظاهری بروشور اطلاعات داخل برشور باید ساده, واضح و به ترتیب اهمیت بیان و منظم شوند, طوری که اگر مخاطب نهایی خودتان باشید برایتان قابل فهم باشد. تصاویر و عکس...
Comments
Post a Comment