ساز غرفه های نمایشگاهی



ابزاری که جهت ساخت و ساز غرفه های نمایشگاهی و امور تزئینی به کار برده میشود سازه های نمایشگاهی اطلاق میشوند. سازه های نمایشگاهی یکی از رایج ترین روش ها برای انتقال پیام تولید کننده به مخاطبین است.
با توجه به نیاز تولید کنندگان, سازه ها به گونه ای طراحی میشوند که بتوان در کوتاه ترین زمان استندها را برپا کرد و به سادگی آن ها را جمع (پرتابل) نمود.

سازه های نمایشگاهی بر چه اساسی تقسیم بندی میشوند؟
سازه های نمایشگاهی با توجه به نوع استفاده, فضای مورد نیاز و قیمت سازه ها به انواع مختلف تقسیم میشوند.  
موارد قابل توجه در سازه های نمایشگاهی عبارتند از ایستایی سازه, کیفیت متریال سازه, باز و بسته شدن آسان, بسته بندی مناسب و در آخر سابقه شرکت طراح و ارائه دهنده.

انواع سازه های نمایشگاهی
هر یک از سازه های نمایشگاهی بر حسب نیاز مصرف کننده و در راستای نمایش برند تولید کننده به مخاطبین استفاده میشوند. از انواع سازه های نمایشگاهی میتوان رول آپ, پاپ آپ, کانتر, جاکاتالوگی, استند ایکس و پایه پرچمی را نام برد, که میتوان در فضاهای مدرن نمایشگاه ها از آن ها استفاده کرد.

سازه های نمایشگاهی به دلیل ویژگی های فیزیکی که دارند وسیله ای برای بازاریابی یکپارچه و فرصتی برای فروش محصولات و خدمات تولید کننده می باشند. غرفه نمایشگاهی بر اساس طراحی دقیق, برنامه ریزی و همکاری با شرکت طراح سازه های نمایشگاهی برپا میشود, در واقع غرفه نمایشگاهی تصویری چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است.
سازه های نمایشگاهی بسته به فضا و امکانات نمایشگاه ها به اشکال مختلفی ساخته میشوند, اما اصول و استانداردهای رایج آن ها در همه جا یکسان و در جهت جلب توجه مخاطبین طراحی شده اند.

اصول ماندگاری غرفه نمایشگاهی درذهن مخاطب
برای ماندگاری غرفه نمایشگاهی در ذهن مخاطبین و بازدیدکنندگان میتوان اقداماتی را مورد بررسی قرار داد که توسط طراح سازه های نمایشگاهی و غرفه دار به مرحله اجرا میرسد. برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین با فعالیت های شرکت یا سازمان و خدمات آن ها, طراحی غرفه بایستی در راستای آگاهی از محصول و شرکت باشد.
فضای غرفه باید به گونه ای طراحی شود که بازدید کننده بتواند به سرعت نیاز خود را بیابد و در کوتاه ترین زمان پاسخ سوالات احتمالی مخاطب برآورده شود.

www.tarhheram.com

Comments

Popular posts from this blog

بروشور تبلیغاتی

پوستر و نقش آن در تبلیغات موثر

تابلو لایت باکس